فقط نوشته های طنز من
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فقط نوشته های طنز من
نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1393
بازدید : 161
نویسنده : حسین و محمدکاظم

مردم حیوون خونگی میگیرن اسمشو تیله... توتو...دنی...جک...ازین چیزایی شیک میذارن...
..
دایی من طوطی گرفته بود اسمشو گذاشته بود اصغر کچل!!!! :|
طوطی بدبخت تخریب شخصیتی شد چن ماه بعد افسردگی گرفت کچل شد
مرد :|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من تو کار این پشه ها موندم اگه یه نقطه اندازه مورچه رو توریه پنجره پیدا کنن هزارتاشون میان داخل امان از اون موقعی که بخوایم بیرونشون کنیم همه پنجره ها رو باز کنیم با زم به شیشه میخورن!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی می شه؟
.
.
.
.
.
.
.
مرد: دیوونه می شم.
زن: نمی ری دوباره زن بگیری؟
مرد: والا… به دیوونه اعتباری نیست!

والا!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اﻳﻦ ﺻﺪﺍ ﻭﺳﯿﻤﺎﻯ ﺟﻤﻬﻮﺭﻯ ﺍﺳﻼﻣﻰ
ﻫﻢ ﺧﻴﻠﻰ ﺑﺎﺣﺎﻟﻪ:
ﺗﻮﯼ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻭ ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻭ
ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺯﻥ ﭼﺎﺩﺭﯼ ﻭ ﺑﺎ
ﺣﺠﺎﺏ ﺗﻮﯼ ﺗﻤﺎﺷﺎﭼﯽ ﻫﺎ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ
ﺗﻮﯼ ﺭﻭﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻭ ﺭﺍﻫﭙﻴﻤﺎﻳﻰ ﺭﻭﺯ
ﻗﺪﺱ ﻭ ٢٢ ﺑﻬﻤﻦ ، ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﺍﻑ
ﻭ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻭ ﺳﺎﭘﻮﺭﺗﻰ ﺗﻮﯼ
!!!ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﮕﺮﺩﻩ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ﺩﻗﺖ ﻛﺮﺩﯾﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯾﯽ ﻛﻪ ﺗﻮ
ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺷﻮﻥ ﻫﺴﺘﻦ
.
.
.
.
ﺑﺎ ﭼﻪ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻭ ﻏﺮﻭﺭﻱ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﻱ
ﺗﻨﻬﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﻛﻨﻨﺪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻛﻪ ﻧﻬﻨﮓ
.ﺷﻜﺎﺭ ﻛﺮﺩﻥ

:))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ﻳﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﯾﻪ ﺷﻌﺮﯼ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺭﻭ ﻭﺍﻝ
ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺯ ﺑﺲ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ ، ﮔﻔﺘﻢ
ﺑﺬﺍﺭﻣﺶ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺷﻌﺮ ﻧﻮ ﻫﻢ ﯾﺎﺩ
ﺑﮕﯿﺮﻥ|:
ﺍﺗﻞ ﻣﺘﻞ ﻣﻮﺵ ﻣﻮﺷﯽ!
ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ ﭘﺲ ﮐﻮﺷﯽ؟
ﺩﻟﻢ ﺷﺪﻩ ﻗﻠﻤﺒﻪ

ﻧﮑﻨﻪ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺷﯽ؟!O. o
ﺳﻌﺪﯼ|:
ﺣﺎﻓﻆ|:
|: ﺣﮑﯿﻢ ﺍﺑﻮﻟﻘﺎﺳﻢ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در بیارم ببینی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تاحالا در ندیدی؟!
خونتون در نداره؟! 
تو غار زندگی می کنی؟! :|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدایــــــــــا من دیگه آدم شدم...
دیگه نه نیمه گمشده ام میخوام نه مخاطب خاصی
بــــــــــاور کن الـان فقط فقط فقط
.
.
اذان میخوام...فقط اذان

..

..

..

 

دیشب داشتم خواب پتروس فداکار رو میدیدم!!!

..

..

..

کلاس ریاضی

..

..

..

خب دیگه

..

..

..

هاااااان حق ندارم 2 کلمه ح بزنم باید این 2 کلمه رو هم توضیح بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

..

..

..

اصلا باهاتون قهرم برا همینم ادامه پستو نمیزارم



:: برچسب‌ها: اهم , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: